טיסה לאירופה/ הריונית בסיכון גבוה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אודה לכם על תשובה מהירה: בת 38, בהריון ראשון עם תאומים לא זהים (שקים ושליות נפרדים). חולת סוכרת נעורים, Addisson Desease, והיפו-תירודאיזם. מצויה בשבוע 16 להריון. האם טיסה לחו"ל (כ-5 שעות טיסה/לאירופה) מהווה סיכון בכל הריון? האם היא מגדילה את הסיכון הקיים אצלי ממילא? אם אכן - מהם גורמי / יוצרי הסיכון? כוונתי לטוס בשבוע ה-18, טרום בדיקת מי-שפיר. בתודה מראש, חג שמח, מרב
זה שאלה לרופא המטפל, לא לפורום חובבני