שיליה אחורית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בבדיקת האולטרסאונד נאמר לי כי יש לי שיליה אחורית מה זה אומר? והאם זה מחייב ניתוח קיסרי? תודה
ממש לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה לא משנה אם השיליה קדמית או אחורים או בקרקעית הרחם, העיקר שהיא לא שליית פתח חלקית או מלאה כי אז ישקלו ניתוח קיסרי.
נאמר לי בסקירת מערכות מאוחרת -רגילה כי השליה שלי אחורית, נמוכה ומגיעה עד פה פנימי. מה זה אומר? ניתוח קיסרי? שמירת הריון? הריון בסיכון? אני ממש מודאגת..
שלום, אני בת 37 בקירוב בשבוע 17. אני אמורה לעבור בקרוב בדיקת מי שפיר. נאמר לי כי מיקומה של השיליה משנה את אופן החדרת המחט...האם נכון הדבר? לי שליה אחורית ימנית - האם עקב כך אמורה הבדיקה להיות כואבת יותר? אומר והתוודא כי אני חוששת מאוד מהבדיקה ועצם המחשבה על החדרת מחט לביטני גורמת לי לרצות פשוט לבטל את הבדיקה. האם אוכל לקבל טיפים שיעזרו לי לעבור את הבדיקה ללא כאבים מיותרים? תודה.