הקאות ובחילות בלתי נסבלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי צהריים טובים, אני בשבוע 10 להריוני הרביעי, וזו הפעם הראשונה שאני חווה הריון קשה כמו זה. אין שנייה במהלך היום שאין לי בחילות, רב הזמן אני מבלה בשרותים להקאות או ניסיון להקאות, וקשה לי להתמודד עם זה, האם למישהי /הו מכם יש משהו שיכול לעזור לי? דרך אגב גם הייתי מאושפזת עקב איבוד נוזלים ואצטון בשתן. תודה שרון
שלום שרון! אינני רופאה. בצד שמאל של העמוד, בתמונת המקלדת, (הריון ולידה-אתרים ברשת) יש מאמר שבו יש עצות/טיפים כיצד לנסות ולהתמודד עם הבחילות והצרבות. אם תעשי חיפוש בפורום לפי - בחילות - תמצאי הודעות קודמות. אני מאחלת לך שתקופת הבחילות הקשות תסתיים בקרוב, ובכל מקרה - חשוב שתהיי בקשר רצוף עם הרופא העוקב אחר ההריון. לעיתים ניתן להיעזר בתרופות.,, כמובן רק לפי המלצת והוראות של רופא. כל טוב, אהובה