מתי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם הוסת שלי לא סדירה והתוצאה של הבטא נמוכה יחסית(340 בערך) מתי ממומלץ לי לעשות בדיקת אולטרסאונד? יש סיכוי שזה הריון רק של שבוע?
הייתי בתחילת השבוע אצל רופאת נשים ועדיין לא נראה שק הריון נראתה רק נקודה... כמה זמן עלי לחכות כדי שנוכל לראות משהו? זמן הווסת האחרון היה ב-8.3 אך הוא לא סדיר... תוצאת בדיקת הדם בערך 340 אני רוצה לדעת את גיל ההריון והבנתי שצריך לעשות את האולטרסאונד מוקדם כדי לדעת את גיל ההריון... מה זה מוקדם? אני רוצה שזה לא יהיה מוקדם מדי...