איזה שבוע אני?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום צליל, עברתי הזרעה שלישית בתאריך 4/4 וב 5/4. אתמול עשיתי בדיקת דם והתוצאה היא 197...???? הריון???? איזה שבוע אני? הבנתי שלפי ספירת הרופאים כששבועיים מזמן ההפריה מסתיימים מבחינתם סיימתי את השבוע הרביעי...האם זה אומר שאני מתחילה את השבוע החמישי עכשיו??? האם זה אומר שאני התחלתי חודש שני להריון????
שלום ליאת ! מזל טוב על הבטא החיובית ! את אכן בשבוע 5 - תאריך הווסת המחושב שלך יהיה שבועיים לפני ההזרעה, ובעוד כמה ימים (באמצע שבוע 5) את מתחילה את החודש השני של ההריון. בקישור משמאל, מתחת לצילום המקלדת, תוכלי למצוא דף מעקב הריון אינטראקטיבי שיעזור לך לעקוב. הריון בריא ומוצלח !