בדיקת אדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון שבוע 12. להלן תוצאת בדיקה לאדמת שקיבלתי היום: הערה ערכי נורמה תוצאה שם בדיקה יחידות 1 - ---- IU/ml RUBELLA Ab IgG - NEGATIVE RUBELLA Ab IgM negative פירוט הערות מציין הערה 1 לא מבצעים לפי הנחיות של משרד הבריאו יח' = לא מחוסן ?15 ?פחות מ ידוע לך מה המשמעות? תודה רבה
שלום דנה ! אני לא רופאה. אם אני מבינה נכון, הבדיקה מראה שאינך מחוסנת לאדמת (ואת זה אפשר להשלים רק לאחר הלידה) אבל הבשורה הטובה היא שגם אינך חולה כרגע - ואחרי השליש הראשון של ההריון האדמת כמעט ולא מסוכנת. כדאי שתוודאי עם הרופא לגבי התשובה, ועד הלידה - תתרחקי כמה שניתן מילדים חולים שאולי נושאים את המחלה (למרות שהיום החיסון כל כך נפוץ, שנדיר מאד לפגוש את המחלה עצמה). הריון קל ובריא !