בטן של הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 6 + 3 ימים להריון השלישי. בהריונות הקודמים עד חודש חמישי לא היתה לי בטן בכלל. עליתי 17 קילו אבל התחלתי את ההריון רזה יותר מעכשיו ובקושי ראן שאני בהריון. עכשיו אני בחודש שני וכבר יש לי בטן. (אני בת 33), האם זה אומר שאני אהיה הרבה יותר גדולה ושיהיה לי הרבה יותר קשה לרדת במשקל? או שתשאר בטן? (בהריונות הקודמים לא נשאר לי כלום). האם זה בגלל הגיל? תודה לתשובה מהירה. ליאת
שלום גלרוי ! אני לא יודעת ממה השינויים אצלך, אבל בהחלט כל הריון הוא סיפור בפני עצמו, וגם לגיל יש משמעות. סביר להניח שהבטן שאת רואה כרגע אינה קשורה להריון (הוא עדיין מאד קטן), ולכן מוקדם מדי לדאוג לגבי במשקל וצורת הבטן לאחר הלידה. הריון קל ובריא !