ספריי נגד גוקים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 11+1.היה לי אתמול בבית ג'וק וריססתי עליו ספריי נגד גוקים (ללא ריח) K1100. הייתי בחדר כמה דקות ומיד אח"כ יצאתי מהחדר. התקשרתי היום לשירות הטרטולוגי והם אמרו לי שספריי ביתי נגד גוקים לא יכול לגרום נזק לעובר. ושהספריי יכול לגרום נזק לעובר רק כשנושמים כמות מאוד גדולה של החומר ומקבלים סחרחורת. האם אני יכולה לסמוך על מה שאמרו לי בשירות הטרטולוגי ולהיות רגועה ? ההריון הזה מאוד חשוב לי.
שלום אורית ! הם המקצוענים. אם לא עליהם - אני לא יודעת על מי כן לסמוך... תהיי רגועה, ושההריון ימשיך בקלות ובבריאות !