שבוע הריון+בדיקת בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אגולל את סיפור כניסתי להריון: תאריך 8.3 וסת אחרונה - במשך יומיים דימום קל עד מאד, שהתחזק רק ב-10.3. 22.3 בדיקת אולטרסאונד בה נמצא זקיק באורך 11 מ"מ, הדוקטור אמר שביוץ יהיה תוך שלושה ימים. 6.4 - בדיקת HCG - שתוצאתה 386. האם הכל תקין? האם זו לא תוצאה גבוהה יחסית לשבוע?
אינני רופאה אך הכל ניראה תקין. גם לי בשלב הזה היתה בטא דומה בהצלחה, תהני
בדיקת בטא אינה מדד לטיבו ולתקינותו של ההריון, כך גם לאחר הפלה חלילה לעיתים עדין נמצא הורמון זה בדם ויראה כאילו יש הריון למרות שהוא נפל. יש מצבים שרופאים שולחים לעקוב אחר בדיקות בטא חוזרות ונשנות אך בטח לא לפי בדיקה בודדת.