שבוע הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע שישי + 3 ימים. כשביקשו מחזור אחרון באתר האינטרנט נאמר שאני בשבוע שישי ואז קראתי את הסימפטומים והתפתחות העובר לשבוע זה. לפי הספר זה שבוע שביעי ואז קראתי מה קורה בשבוע 7. מה נכון?
שלום! על פי העברית התקנית , אם את בשבוע 6 + שלושה ימים, פירושו של דבר שאת נמצאת בשבוע ה-7 להריון. זה בדיוק כמו שאשה בת 27 ושלושה חודשים, נמצאת בשנה ה-28 לחייה. וכמו שתינוק בן 9 חודשים נמצא בשנה הראשונה לחייו. הריון בריא, אהובה
אישה שהיא בשבוע 6+3 הכוונה היא שהיא עדיין בשבוע 6.