הפרשות חומות אחרי US תקין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זה אולטראסאונד ראשון בההריון. לפיו אני בשבוע 6 ו4 ימים. אמרו לי שהתוצאות תקינות. אבל יש הערה בסוף הדף: "מאחורי השק נצפה אזור היפואקוגני במימדים 23*13 מ"מ. היכול להתאים לאזור דימום? אחר?" (אציין שיש דופק, שק עובר אחד עם עובר אחד בתוכו). אחרי יומיים מביצוע הבדיקה היו הפרשות חומות-בורדו, רק פעמיים-שלוש שבינתיים נפסקו. אציין שזה היה רק בניגוב ולא ראיתי דם ממש, גם לא בשתן. תודה רבה על תשובתכם!
שלום לך ! כדאי שתפני את השאלה לד"ר יובל עוז, או לד"ר חזן בפורום השכן. כנראה מדובר בדימום ישן שנספג, ואת ראית שרידים שלו, אבל כדאי שתקבלי תשובה מוסמכת מרופא. בהצלחה !
תודה לך! לפעמים תשובה של מישהי עם ניסיון (כמוך) מרגיע יותר משל הרופאים!