עיסוי לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אישתי יילדה לפני חודשים וחצי,בניתוח קיסרי. מאז היא מרגישה בסדר גמור,קיבלה כבר מחזור,ולא מניקה. היא מאוד רוצה להזמין עיסוי,השאלה שלי היא,האם זה מספיק זמן אחרי הניתוח? בתודה מראש שלומי
שלום שלומי ! אני לא רופאה, אבל עברתי ניתוחים קיסריים. בבדיקה של 6 שבועות לאחר הלידה אמר הרופא שלמעשה החתך החלים לגמרי, ואפשר לחזור לשגרה. חודשיים וחצי בוודאי מספיקים כדי שהחתך יחלים, ולא נראה לי שיש בעייה לגבי עיסוי במקום. בהצלחה !