הפרשות וכאבי בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום צליל, אני בשבוע ה- 9 מאתמול הופיעה הפרשה חומה הבוקר שוב זה הופיע (גם בתחילת ההריון זה הופיע ונעלם) ביצעתי פעמים אולטראסונד והכל היה תקין בנוסף להפרשות יש מעט כאבי בטן האם זה תקין האם לבדוק את זה היום בבית חולים או לחכות לבדיקה ביום ראשון אצל הרופא? ממה זה נובע? תודה אילנית
שלום אילנית ! הרבה פעמים יש בשליש הראשון הכתמה, או אפילו דימום, בתאריכים בהם היה אמור להופיע המחזור. זה סימן לרמת הורמונים נמוכה במקצת, אבל אינו סימן לבעייה. אם כאבי הבטן דומים להתכווצויות (כמו כאבי מחזור), נסי לשתות הרבה ולנוח כדי למנוע אותם. אם הם נמשכים, וכך גם ההפרשה - כדאי להיבדק, אבל בלי לחץ. בהצלחה !