זהו זה נגמר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל הבנות המקסימות שעודדו אותי בענין ההריון שכולכן תמכתם להשאיר אותו ביום שישי איבדתי את העובר
צר לי בשבילך, זה ממש קשה... אני מאחלת לך שתנסי שוב ותצליחי ותהני מזה, ושזה יקרה מהר... אל תתיאשי למרות שזה מאד עצוב בהצלחה בהמשך ושיהיה לך רק טוב, רחלי.
סיגל יקרה, אני כל כך מבינה אותך, ואני יודעת אישית, לצערי, מה את עוברת עכשיו. תני לעצמך להתאבל, זה טבעי כל כך, ואחר כך עם כל הכאב, אספי את כוחותייך, ותתחילי מחדש. המון בהצלחה בהריון הבא, ב"ה בקרוב.
שלום סיגל, אנ ימשתתפת בצערך. מציעה לך להכיר את הפורום הזה : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=98 תוכלי לשאוב ממנו עידוד ותמיכה בתקופה הקרובה. צליל.