תיפרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשלושה וחצי חודשים ילדתי בלידה רגילה מלאך קטן במשקל 3100. עשו לי 3 תפרים, בבדיקה השיגרתית אחרי הלידה נאמר לי שהכל בסדר, בזמן קיום יחסיי מין יש לי כאבים בחדירה (הכאב יותר לכיוון השפתיים הקטנות ולא לכיוון פי הטבעת) , וכשהלכתי השבוע לבדיקה נאמר לי שעשו לי תפר אחד יותר מידי ולכן יש לי את הכאבים. א- מה ניתן לעשות במצבים כאלו? ב- איך אפשר להקל או למנוע את הכאב? תודה ויום טוב, קורל
שלום קורל ! התשובה צריכה לבוא מהרופא שבדק אותך פיזית. בד"כ ניתן לתקן בהרדמה מקומית את הבעייה. בהצלחה !
בתור אחת שעברה לידה עם חתך מלא והרבה יותר מ-3 תפרים הרשי להרגיע אותך שאי הנעימות תחלוףאבל זה יקח זמן - לי זה לקח די הרבה. רופא הנשים שלי המליץ לי לעשות את אזור החתך בשמן נבט החיטה (אותו אחד שהשתמשנו לפני הלידה...על הבטן או בנרתיק). בכל אופן אם זה משהו פלסטי אולי כדאי לך באמת להתייעץ עם רופא שוב - אולי אפשר לסדר את אי הנעימות הזו בצורה כירוגית קלה.