דם טבורי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מישהי יודעת לגבי הפרוצדורה של שימור דם טבורי לאחר לידה? מה החשיבות לכך, ואיך אפשר לתרום לבנק הדם הטבורי? בתודה מראש.
שלום שני ! נסי להריץ חיפוש בשאלות קודמות, תמצאי הרבה מידע. ישנה חברה מסחרית בשם קריו סל, ששומרת עבור ההורים דם טבורי בהקפאה, תמורת תשלום לא קטן. יש גם שירות דומה בכמה בתי חולים, גם הוא בתשלום, וחשוב לציין שעדיין לא הוכחה חשיבותו /יעילותו של דם טבורי לאורך השנים. בכל מקרה לא מדובר בתרומה, אלא בשמירה עבורך בלבד ובתשלום. בהצלחה !