לידה-נא עזרתכן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היכן הייתן ממליצות ללדת באזור המרכז? מאזור אשדוד עד נתניה
לכל בית חולים יש את החסרונות והיתרונות שלו.בסופו של דבר גם הקירבה הביתה יש בה המון מהנוחות ולא ציינת היכן את גרה. אני ילדתי בתל השומר - חדרי יולדות גדולים ומרווחים, המחלקה די ישנה אבל יש אפשרות למלונית. לי היתה חוויה ממש טובה. העניין הוא שלכל אחת זה מאד אינדוידואלי. אני מכירה על כל בית חולים חוויות לכאן או לכאן. חברות שלי שילדו לראשונה והתרשמו לטובה מהבתי חולים שבהם ילדו היו: בלינסון בפתח תקוה, ליס בתל אביב ומאיר בכפר סבא. אני מציעה לך ללכת לסיורים בחדרי לידה, דבר שכל בית חולים מציע כיום ולהתרשם בעצמך מהמקום כי בסופו של דבר את זו שתצתרכי להרגיש הכי נוח.