רום אין ותנאים אחרים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם ב"רום אין"התינוק נמצא איתי 24 שעות או לפי רצוני? האם אכן אפשר לבקש להיות בחדר תינוקות בעת בדיקת רופא? מה לאמר במקרה של התנגדות?
תלוי בבית חולים שאת הולכת אליו. כי לכל בית חולים חוקי רומינג משלו - בסופו של דבר זה יהיה לפי רצונך. מנסיון - אני ממליצה לך להנות מהרומינג אין במשך חלק ניכר מהיום אבל גם ממליצה לך להנות מהלילה וחצי שיש לך בבית החולים בשינה טובה ללא הפרעות (יהיו לך מספיק כאלו בבית...) מה שבטוח תמיד תוכלי לשנות את דעתך אם החלטת כך או כך. חוץ מזה ניתן לברר מראש בבית החולים בו את מתכננת ללדת מהם הכללים בעניין (סיור מקדים בחדר הלידה בהחלט זמן מצויין לכל השאלות האלו.