שאלה על סקירה ושקיפות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
החלטתי לעשות את הבדיקות היקרות אצל ד"ר אחירון.התקשרתי לקבוע תור לשקיפות (אני בשבוע 11+3) ונאמר לי שם שהם מבצעים את השקיפות ביחד עם הסקירה ,נקבע לי תור לשבוע 13+6 האם זה נשמע הגיוני?? תודה מראש על התשובה
שלום יולי ! זה הגיוני, אבל קצת בעייתי : טבלאות לפיענוח שקיפות עורפית יש עד שבוע 14. סקירה מוקדמת מעדיפים לבצע בשבוע 15-16, כאשר האיברים כבר מפותחים יותר. אפשר לשלב את שתי הבדיקות, במיוחד אצל מומחה כמו זה שאליו פנית, אבל יש לכך גם חסרונות מסוימים. הריון קל ומוצלח !
תודה!!!!עזרת לי מאוד.