דימום בשבוע 20
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! רציתי לדעת ממה יכול לנבוע דימום בשבוע 20 עשיתי אולטראסאונד פעמיים והכל בסדר, יש דופק, בעיטות, הגודל של העובר מתאים ובאולטרסאונד כתוב: ניצפה בקצה השליה איזור היפואקוגני 10*19 מ"מ שאלתי את הרופא והוא לא ממש ידע לענות לי ממה הדימום רופא אחר נתן העיקר כדורים למניעת התכוויצויות רחם וראה שאין פתיחה אחרי שבוע רופא אחר אמר לי להפסיק את הכדורים כי אין צורך מה זה??????????
האם נבדק מיקום השליה? דימום יכול להיגרם עקב שליה נמוכה!