אין דופק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם גיל ההריון הוא 6 שבועות ו-3 ימים ואין דופק, אז זה אומר שאין כבר סיכוי, שזה לא תקין?
שלום אן ! זה ממש לא אומר כך !!! דופק רואים בשבוע 7 או 8, ואם הביוץ מאוחר אצלך - יכול להיות איחור גם בתאריך הזה. חכי עוד שבוע לפחות לפני שתחזרי על הבדיקה, וסביר להניח שאז תראו כבר דופק. בהצלחה, ותעדכני !
אני פשוט אחרי 5 הפלות חוזרות ועשכיו אני ממש בחרדה.והרופא, שזה פרופסור קופרמינץ, הוא מומחה להפלות חוזרות, אמר שזה לא תקין והמליץ לעשות גרידה. אבל אני רוצה לחכות עוד קצת.