סימני ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יכול להיות שכל התופעות שהיו לי: בטן נפוחה,התכוצויות ברחם,עצבים,עיפות,גודש בחזה,שינוי מצב רוח,התכוצויות יתר אחרי קיום יחסים,בחילות קלות בבוקר,תאבון יתר,הרגשת שובע בלתי מוסברת אחרי האוכל,הפרשה לבנה שנפסקה אתמול.. יכול להיות שאלו סימני ביוץ? (כי הריון כבר לא כ"כ נראה לי)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גלי ! על "סימני ביוץ" לא שמעתי, מלבד כאב בעת הביוץ עצמו (מספר שעות) ולא לאורך זמן. יכול להיות שאת מאד רוצה להרות, ולכן משייכת כל תחושה להריון אפשרי ? אני מקווה שבימים הקרובים יגיע תאריך המחזור המשוער, ואיתו תשובה ודאית. בהצלחה !