הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום. היום אני כבר עברתי את היום ה-14 לביוץ. אנימנסה להכנס להריון כשלושה חודשים. אתמול והיום היו לי התכווצויות בבטן, וכאבים כמו שביום ויום המחזור. העניין הוא שאני לא קיבלתי מחזור. האם זה יכול להוות סימן כלשהו?
אף פעם אחן לי כאבי וסת כאלה ביום שלפני המחזור. אתמול מהבוקר היו לי כאבי וסת קשים והתכווצויות קשות בבבדרכ אין לי כאלה חזקים יום לפני או ביום המחזור
שלום יעל ! התחושות והסימנים של הריון צעיר מאד דומים לסימנים שלפני מחזור. אם כבר יש איחור - גשי לבצע בדיקת דם, ותקבלי בתוך כמה שעות תשובה אמינה ומדויקת. (גם בדיקת שתן יכולה כבר לתת תשובה). בהצלחה !