לצליל, בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם אני לא טועה, אצלך סיבה להפלות הייתה פרוגסטרון? אצלי הבעיה כנראה בקרישיות, אבל עכשיו בהריון ש י ש י, אחרי שקלקסן לא עזר בפעם שעברה, משבוע שביעי ביקשתי טיפול גם לזה, אז הרופא נתן לי אוטרוגסטן וגינלי פעמיים ביום.זה הטיפול הנכון? תודה
שלום אן ! גם אני טופלתי באוטרוגסטאן וגינלי. הטיפול הזה עוזר רק אם הבעייה היא מחסור (שניתן לבדיקה כמותית) בפרוגסטרון, אבל להזיק הוא לא יכול בשום מקרה. אני מאחלת לך המון הצלחה, מקווה שהפעם תזכי להריון ארוך ומוצלח, וילד/ה בריא/ה בסופו !