שלושה חודשים אחרי...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדתי לפני שלושה חודשים. הדימום לאחר הלידה נמשך זמן רב (כ- 8 שבועות) אך לאחר בדיקה הרופה אמרה שהכל בסדר. מכיוון שאני מניקה אני לוקחת גלולות פמולן ומספר ימים אחרי שהתחלתי לקחתן חזר הדימום שוב לחמישה ימים אחר כך הפסיק לשבוע ועכשיו שוב חמישה ימים. האם זה מאפיין את לקיחת הגלולה הזאת? ואם כן מתי זה מסתדר? האם זה אומר שהמחזור החודשי חזר לי כל כך מהר למרות שאני מניקה? תודה רבה!!!
שלום אושרה ! כאשר משתמשים בפמולן יש הרבה פעמים דימומים לא סדירים, לא בטוח שזה המחזור. יש היום גלולה נוספת שמותרת בהנקה ושמה "סרזט" - היא נחשבת יעילה הרבה יותר מהפמולן ועם פחות דימומים ותופעות לוואי. בהצלחה !