איחור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המחזור האחרון שלי היה ב- 31/1 ועדיין לא קיבלתי , אבל אצלי זו תופעה מוכרת, אנני יודעת אם אניבהריון ועשיתי בדיקת דם אך אנני יודעת לקרוא אותה. אלו סעיפים חשובים בה, וכיציד אידע מה התשובה? עוד משהו בימים האחרונים השתן שלי יש בו מעט צבע אדום כמו דם, האם יש איזה קשר?
שלום לך ! בדיקת הדם בודקת את רמת הורמון הבטא : BHCG. אם התוצאה מופיעה במילים - יהיה כתוב חיובי (להריון) או שלילי. במספרים - קטן מ-2 זו תוצאה שלילית, גדול מ-1000 - חיובי. אם בדיקת הבטא היתה כמותית, יופיע ערך מספרי. כל מספר מעל 30 פירושו הריון, ואם יש תוצאה חיובית כדאי לחזור על בדיקה כמותית בעוד מספר ימים, לוודא שהעלייה תקינה. צבע השתן יכול להיות מושפע ממזון (סלק למשל) או מתרופות - כדאי לבדוק ביום א' ב"סטיק" אם יש עקבות דם בשתן, ולפי התוצאה לטפל, אם יש צורך בטיפול. בהצלחה !