האם יש סיכוי להריון - למי שמבינה......
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב לכולן ! אני אמורה לקבל מחזור ב - 5/4/05 , היום יום שישי התחילו לי הפרשות חומות בהירות מאד שנראות רק בניגוב , האם יכול להיות שזה סימן להשתרשות או שזו תופעה לפני קבלת מחזור , מתי כדאי לי לבצע בדיקת הריון , אני חסרת סבלנות , במידה ואני בהריון האם ההכתמות זה דבר נורמלי ? , אין לי תופעות שיכולות להעיד על הריון חוץ מכאבים בחזה האם זה נורמלי ? לתשובתכם המהירה אודה
שלום מיטל ! הכל יכול להיות - ואין שום דרך לבדוק עדיין. הבדיקות המוקדמות ביותר מזהות הריון כשבועיים מהביוץ, כך שתצטרכי לחכות בסבלנות עוד כמה ימים. מקווה שתחזרי בשבוע הבא עם התוצאה שאת מצפה לה !