בדיקת זרע בבקשה דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! רציתי בבקשה לדעת מה אומרת הבידקה הזאת והאם היא תקינה? ריח נורמל צבע צהבהב צמיגות נורמל נפח 3 חומציות 8 ( שזה הכי נמוך) זרעונים במיל' 2,000,000 ( שהכי גבוה זה 20,000,000) תנועתיות 35 % אופי התנועתיות ירודה צורת תקינות 30 תודה ויום טוב.
שלום! פענוח בדיקה צריך להיעשות על ידי רופא. תנסי לפנות לד"ר רן לין בפורום "פריון הגבר" , כאן - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/48 או כאן - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/22 בלי קשר לדוקטורס - כדאי שתקבלו הסבר מהרופא שהפנה אתכם לבדיקה. בהצלחה, אהובה