וולטרן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בתאריך 22 לפברואר קיבלתי את הוסת האחרונה ולפני מספר ימים גיליתי שאני בהריון. (בבדיקות דם יצא גדול מ1000) השאלה שלי היא : בחודש האחרון סבלתי מאבן בכליות ובתאריך 28 לפברואר קיבלתי זריקת וולטרן (60) וב - חמישי למרץ השתמשתי בנר וולטרן (50) כי סבלתי מכאבים חזקים מאוד. בכל החודש האחרון לא ידעתי שאני בהריון. האם עלי לחשוש מזה שלקחתי וולטרן בזמן שהייתי בהריון - אני מאוד חוששת
שלום לימור ! אני מציעה לך לפנות למכון טרטולוגי - אם תקליקי על צילום המקלדת תראי בסוף הרשימה את כל המכונים. עקרונית, וולטרן אסור בהריון, אבל אולי בשלבים כל כך מוקדמים של ההריון דווקא אין חשש - לכן חשוב לקבל תשובה מוסמכת. בהצלחה !