האם אלו הם סממני הריון ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב לכולן ! בין ה - 17/3/05 - 21/3 היו אלו ימי הביוץ שלי , קיימנו יחסים בימים שלפני הביוץ וגם בימי הביוץ כל יומיים , מיום ראשון החלו לי הפרשות מוגברות צהבהבות , אני אמורה לקבל מחזור ב -5/4 האם יש סיכוי להריון האם ההפרשות הללו מעידות על משהו , בד"כ אין לי את התופעות הנ"ל. לתשובתכם המהירה אודה
בטח את בלחץ בלתי נסבל - אז רוצי לבית מרקחת היום, קני ערכה לבדיקת הריון. ומחר, על הבוקר- לכי לעשות בדיקת דם. בהצלחה!
שלום מיטל ! עוד מוקדם מדי לרוץ לבדיקות. כדאי לחכות שבועיים מיום הביוץ, כדי לא לקבל תשובה שלילית שגויה מבדיקה מוקדמת מדי. בהצלחה !