Rubella - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, כרגע קיבלתי תוצאות בדיקת מעבדה והסתבר שאני נושאת את וירוס ה- Rubella lgG (למעלה מ- 100). אני מבינה שמדובר בוירוס מסוכן ביותר להתפתחות תקינה של העובר ובימים אלו ממש אני ובעלי מנסים להיכנס להיריון (ייתכן שאני כבר בהיריון). שאלותיי הן: כיצד אני מטפלת בוירוס? האם מומלץ להפסיק הריון, במידה ואני בהיריון? מה עלי לעשות כרגע. בתודה מראש, ומקווה לקבל תשובה מהירה לפני שאתעלף, טלי
שלום טלי ! עקרונית, כדאי להפנות את השאלה לפורום שבו ד"ר יפת עונה. מעשית, אני יכולה להרגיע אותך - הכל בסדר גמור ! IGg מראה על נוגדנים, לא על נשאות. רובלה היא אדמת, והבדיקה מראה שיש לך נוגדנים, כלומר שאת מחוסנת לאדמת - וזה בדיוק מה שצריך לראות לפני הריון (כל תוצאה מעל 30 נחשבת לחיסון מספיק). בהצלחה בנסיונות !