בדיקת רופא ראשונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון טרי וצעיר, מחזור אחרון ב22/2( שבוע בדיוק איחור)עשיתי בדיקת שתן ודם להריון. יש לי תור לרופאה שאצלה אהיה במעקב רק ל10/5 ואני יודעת שצריך לבקר קודם אבל אז לא אוכל לגשת אליה עד שיעברו 3 חודשים. היא לא יכולה בשום אופן לקבל אותי מוקדם יותר וכל הרופאים הטובים באזור גם להם יש תור רק במאי. שאלתי- מה אני עושה עד אז? בכלליתכול אמרו לי שהפתרון היחידי הוא לנסות ולפנות למיון נשים במרכז לבריאות האישה וכך זה לא יחשב ביקור אצל רופא, או ללכת לרופא פרטי- חד פעמי. מה דעתכם? אני כבר קצת מבולבלת ובלחץ...עצות יתקבלו בברכה, תודה.
הבהרת העניין: התכוונתי שהתור רק במאי ולפני זה חשבתי שרופא אחר יראה אותי אבל אם כך יהיה לא אוכל לחזור לרופאה שלי בחודש מאי אלא רק לאחר 3 חודשים ואני מאוד רוצה את מעקב ההריון לעשות אצלה.
הבהרת העניין: התכוונתי שהתור רק במאי ולפני זה חשבתי שרופא אחר יראה אותי אבל אם כך יהיה לא אוכל לחזור לרופאה שלי בחודש מאי אלא רק לאחר 3 חודשים ואני מאוד רוצה את מעקב ההריון לעשות אצלה.
הבהרת העניין: התכוונתי שהתור רק במאי ולפני זה חשבתי שרופא אחר יראה אותי אבל אם כך יהיה לא אוכל לחזור לרופאה שלי בחודש מאי אלא רק לאחר 3 חודשים ואני מאוד רוצה את מעקב ההריון לעשות אצלה.
הבהרת העניין: התכוונתי שהתור רק במאי ולפני זה חשבתי שרופא אחר יראה אותי אבל אם כך יהיה לא אוכל לחזור לרופאה שלי בחודש מאי אלא רק לאחר 3 חודשים ואני מאוד רוצה את מעקב ההריון לעשות אצלה.
הבהרת העניין: התכוונתי שהתור רק במאי ולפני זה חשבתי שרופא אחר יראה אותי אבל אם כך יהיה לא אוכל לחזור לרופאה שלי בחודש מאי אלא רק לאחר 3 חודשים ואני מאוד רוצה את מעקב ההריון לעשות אצלה.
שלום טל ! קודם כל - מזל טוב להריון ! אני לא מתמצאת בנהלים של קופ"ח שלך, אבל בד"כ ניתן להחליף רופא גם בתוך הרבעון, בתשלום כלשהו. נסי לבדוק אפשרות כזו, או לקבוע תור לרופאה שלך לחודש יולי - ועד אז לעבור את הרבעון הקרוב אצל רופא אחר. הריון קל ומוצלח !