סוכרת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 17. השאלה שלי היא לגבי סוכרת.לאמי כשהיתה בהריון היתה לה סוכרת ועכשיו אחותי הגדולה בהריון (בחודש שמיני) ומצאו שיש לה סוכרת. אני יודעת שהסיכויים גבוהים שיהיה גם לי סוכרת השאלה שלי - מה אני יכולה לעשות כבר מעכשיו כדי לצמצם את הנזק - אם בכלל אפשר לעשות משהו. תודה רבה מראש.
רינת, בשאלתך זו כדאי שתפני לרופא בפורום המקצועי - הריון ולידה - כאן- http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 ובמציאות , כדאי שתתייעצי עם הרופא העוקב אחר ההריון שלך. הריון בריא, אהובה
אם כי עדיף לקבל ייעוץ אישי אצל דיאטנית, במידה והרופא ימליץ לך על כך. אהובה