CF
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת כרגע בשבוע 17. לפני שבוע הייתי בביקורת על סקירת מערכות המוקדמת שעשיתי והרופא מצא שיש משהו (כתמים לבנים או משהו כזה) במעיים של העובר. הוא המליץ לעשות בדיקת CF כדי לשלול את זה. עשיתי את הבדיקה ועדיין לא קיבלתי תוצאות. השאלה שלי היא: מה קורה אם אין לי את הגן - מה זה אומר לגבי העובר והכתמים הלבנים שהרופא ראה במעיים? ומה קורה אם יש לי את הגן - מה זה אומר לגבי העובר - הוא יהיה חולה בטוח? אני אשמח לקבל תשובה כמה שיותר מהר. תודה רבה מראש. רינת.
רינת כדאי שתפני שאלה זו לד"ר חזן בפורום אולטראסאונד במיילדות וגינקולוגיה, כאן בדוקטורס כל טוב, אהובה