בדיקת רופא ראשונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, וסת אחרונה ב-22/2, קבעתי תור לרופאה ל3/4, בעוד שבוע כשיהיה איחור של שבועיים בדיוק. האם זמן טוב? האם מוקדם מידי? האם מאוחר? עשיתי באיחור של 3 ימים בדיקת דם ויצא חיובי,עם 115. מה בודקת הרופאה בשלב הראשוני מלבד העובדה שההריון בתוך הרחם? מה ניתן כבר לראות בשלב ראשוני כל כך? תודה וסליחה מראש על האורך.
שלום טל ! מזל טוב להריון החדש. בבדיקה הראשונה הרופא מפנה לבדיקות דם מקיפות של תחילת ההריון, מבצע אולטראסאונד לוודא את מיקום ההריון ואת גודלו, ואולי אפילו ניתן יהיה כבר לראות דופק. בהצלחה !