מין עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לשאול האים אפשר לדעת פחות או יותר את מין העובר , ההריון הזה שונה מיכל ההריונות בעבר, יש לנו 3 בנות האם לפי כל השנויים יש סיכוי להולדת בן . יש לציין שהרופא הפרטי שלנו יודע את מין העובר ,לכן ההתרגשות .ביכולתנו לדעת בודאות לפי בדיקת אולטרה סאונד ומי שפיר אבל שאלתי האים לפי שינויים מהריונות אחרים ישנה אפשרות להולדת בן . בתודה יוסי .
שלום יוסי ! הכי פשוט לשאול את הרופא, לא כך ? אני עברתי הריונות שהיו מאד שונים זה מזה, אבל בלי קשר למין התינוק/ת שנולד/ה בסוף ההריון. לא נראה לי שאפשר לדעת את מין העובר לפי אופי ההריון. בהצלחה!