לחצים / כאבים בתחתית הבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 28 ויש לי כאבים בתחתית הבטן באזור המפשעה במיוחד בעת הליכה ועמידה. בקרתי אצל הרופא וזה הפנה אותי לבדיקת שתן שתוצאות התרבית שלה טרם נתקבלו. האם הכאבים הללו נורמליים?
שלום שרית ! דלקת בדרכי השתן באמת יכולה להיות הסיבה לכאב, ואז הטיפול יעביר את הדלקת. יכולות להיות סיבות נוספות - לפעמים החיבור בין העצמות הקדמיות של האגן מתרכך לקראת הלידה הקרבה, ואז כל לחץ של העובר גורם לכאב. מקווה שהתשובה של התרבית תבהיר את מקור הכאב. הריון בריא ומוצלח !