קביעת מין העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אם לשתי בנות ורוצה בן ושומעתי שיש דרכים לקביעת מין העובר ,זכר או נקבה . האם זה נכון אם כן נא לתת לי את השיטה כי אני רוצה לכנס להריון. תודה ומחקה לתשובה.
שלום לך ! אין דרך טבעית שמבטיחה הצלחה מוחלטת. 50% יש לך בין כך ובין כך, והשיטות מעלות ל-65% בערך. ה"מתכון" לבן הוא לקיים יחסים קרוב מאוד לביוץ, ולדאוג לסביבה פחות חומצית (ע"י דיאטה מיוחדת או שטיפות). כאמור - ההצלחה ממש לא מובטחת... בהצלחה !
לאחר וראיתי את התשובה אני רוצה שתגיד איך תהיה סביבה חומצית ומה היא הדיאטה הרצוה להריון בזכר