גיל הריון וסקירה ראשונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ממש מבולבלת לגבי גיל ההריון . ממש לא מובן לי . אני זוכרת בוודאות את תאריך הווסת האחרונה שלי אבל ביצעתי אולטרסאונד פעמיים ובשתי הפעמים נאמר לי שזה שבוע פחות . אני לא מבינה . משהו יכול לייעץ? כמו כן גם קבעתי תור לסקירה אבל אם זה לפי החישוב שלהם אז זה יוצא בדיוק בשבוע ה14 . האם כדאי לדחות את התור? האם סקירה ראשונה ניתן לבצע בשבוע ה14 , כולל לדעת את מין הילוד? או שמומלץ בשבוע 15?
שלום מורן ! שבוע 14 מתאים גם הוא לסקירה ראשונה, והפרש עקבי של שבוע מראה פשוט על ביוץ מאוחר יותר מהממוצע. בהצלחה !