סקירת מערכות מאוחרת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מישהי יודעת משהו לגבי הסקירה המתבצעת במסגרת סל התרופות? את המוקדמת עשיתי אצל מומחה. האם זה סביר לעשות את הסקירה המאוחרת במסגרת קופת חולים? מה ההבדל בין הבדיקה הפרטית לבדיקה הזו?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיה ! ההבדל הוא בזמן הסקירה, מה שמאפשר לרופא להתמקד באיברים נוספים שאינם כלולים בסקירה הסטנדרטית. עם זאת, הכל תלוי ברופא - אני נבדקתי ע"י רופא לפי הפניה של קופ"ח, והבדיקה היתה ארוכה מאד ויסודית ביותר. בהצלחה !
כמוך - כמוני. עשיתי את המוקדמת אצל מומחה. הוא אמר שהכל בסדר ואין צורך לעשות את המאוחרת אצל רופא פרטי (המוקדמת הכי חשובה) אלא מספיק הסקירה דרך קופ"ח.