מה עכשיו..?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האחות הודיעה לי לאחר בדיקת דם שעשיתי השבוע שאני בהריון. מרוב שהייתי המומה שזה נקלט כל כך מהר [ לאחר חודשיים מרגע הפסקת הגלולות ]קניתי גם בדיקה באותו יום שגם אמרה שכן. אנחנו כל כך מאושרים אבל חוששים עדיין לספר. מה הלאה? מתי כדאי לספר\? רק אחרי האולטראסאונד הראשון????? אני רוצה לשמוח ולצעוק אבל משום מה.... חוששת עדיין.
שלום גיל ! מזל טוב להריון הטרי ! עכשיו כדאי לקבוע תור ראשון לרופא, ולקבל הפניה לכל הבדיקות של תחילת ההריון. (חומצה פולית - אם לא לקחת, כדאי להתחיל עכשיו). בהצלחה !