תזוזות העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשלהי השבוע ה 18 (הריון ראשון) ולא מרגישה עדיין את העוברית. רציתי לדעת מה אני אמורה להרגיש, האם אלו הן תנועות ברורות או שבהתחלה קשה להבחין בהן? האם זה בסדר שהיא לא מתנועעת עדיין? בנוסף, בסקירה המוקדמת לא ניתן היה לסובב אותה בכדי לצלמה בפרופיל, אז הפרופיל צולם דרך הבטן. האם זה מקרה נפוץ? והאם יש קשר לכך שאינני מרגישה אותה זזה? תודה מראש על תשומת הלב.
שלום עדי ! העוברית שלך זזה כל הזמן, ואת אפילו מרגישה אותה - אבל עדיין לא מזהה ש"זה - זה". בעוד שבועיים בערך התנועות העדינות יתחזקו מאד, ואז תיזכרי שבעצם הרגשת תנועות דומות כבר קודם. בתחילה הן לא ברורות - כמו דגיג בבטן, או כמו בועות, אבל אח"כ אי אפשר לטעות. (לגבי הפרופיל - אינני יודעת, אבל לא נשמע לי בעייתי.) הריון קל ומוצלח !