התייעצות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון שבוע 7. אני לוקחת מתחילת ההריון נרות אנדומרטרין. רופאת הנשים שלי אמרה לי לקחת את הנרות עד שבוע 12. ואני קראתי באחד הפורומים שלוקחים תמיכה עד שבוע 9 מאחר שמשבוע 9 השלייה מתחילת לייצר פרוגסטרון. אשמח לקבל תשובה
שלום אפרת ! אני לא רופאה - אבל מנוסה בשימוש בפרוגסטרון. יש שני פרוטוקולים : אחד מהם הוא להפחית בהדרגה את המינון משבוע 10 (כדי לאפשר לשילייה להתחיל לפעול) ולסיים לגמרי בשבוע 12 (כאשר השילליה מתפקדת כראוי). השני - הפסקה בבת אחת של התמיכה בשבוע 10. אני טופלתי בהצלחה לפי הפרוטוקול הראשון, את השני לא ניסיתי. בהצלחה !