לחוצה מאוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש במרפסת שצמודה לחדר השינה שלי תנור של הסקה שעובד על סולר. החלונות במרפסת בד"כ פתוחים, אך בעבר שכחתי מספר פעמים לפתוח את החלונות והיה ריח של הסולר בחדר שינה.אציין שאני ישנה בגלריה שנמצאת בחדר בגובה שני מטרים. ואני דואגת שזה לא גרם נזק לעובר. אני בשבוע 7. תודה.
שלום נועה ! אני כמעט בטוחה שאין שום סכנה לעובר - אבל כדי לקבל תשובה ודאית, כדאי להתקשר לאחד המכונים הטרטולוגיים. רשימה שלהם נמצאת בקישורים משמאל, מתחת לצילום המקלדת. הריון קל ובריא !