ביוץ והריון - עזרה.....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב לכולן ! אתמול עשיתי בדיקה בערכת הביוצית וזה הראה לי שני קווים אחד כהה יותר ואחד בהיר יותר , שזה אומר שאני לקראת ביוץ או לחילופין הביוץ יתקיים ביומים הקרובים , אני ובעלי קיימנו יחסים אתמול , וביום שישי , מתי ממולץ לקיים שוב כדי לנסות להבטיח הריון ? האם יתכן כי כבר אני בהריון ? , האם אפשר להכנס להריון גם אם קיימנו יחסים יומיים לפני הביוץ ? תודה מראש
שלום מיטל ! הזרע חי 48-72 שעות. יומיים לפני הביוץ זה קצת מוקדם - אבל בהחלט מאפשר להרות. בד"כ ההנחייה היא יום כן יום לא סביב יום הביוץ המשוער, כדי להגביר את הסיכויים. בהצלחה !