בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לבנות, רציתי לדעת אם למישהי היה ניסיון עם בדיקת הריון ביתית לפני האיחור במחזור. ב"מקלון הזהב" טוענים כי התשובות יכולות להיות 10 ימים אחרי הביוץ, דהינו 3 ימים לפני קבלת המחזור. האם מישהי ניסתה את זה? האם אתן חושבות שזה הגיוני תשובות לפני איחור? אני פשוט מתה כבר לדעת האם החודש אולי כן..... המון תודה ובהצלחה לכולן
שלום ליאת ! לא כדאי להזדרז מדי ולהתאכזב, כי אם הביוץ מאוחר ממה שחשבת, תקבלי תשובה שלילית גם אם את בהריון. עוד יומיים סבלנות, לקראת מסע של תשעה חודשי המתנה .. בהצלחה !