לחוצה מאוד מאוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון 6+6 שב'. אתמול עשיתי בדיקת אולטרסאונד ונצפה עובר + דופק. רציתי לדעת אם עליית הבטא תקינה ? כי אני יודעת שהבטא צריך להכפיל את עצמו כל יומיים. יום שני (14.3) - בטא 49347 יום חמישי (17.3) - בטא 76867 יום שני (21.3) - בטא 101984. אני ממש דואגת
עליית בטא נועדה לעקוב אחר תקינות ההריון עד שרואים עובר באולטרא-סאונד, אחר כך מעקב תקינות הריון הוא סונוגרפי ולא מעבדתי. בלכ אופן הערכים תקינים (ההכפלה צריכה להיות 1.5-2 כל יומיים בערך).