ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לדעת אם במצב של שיליית פתח מרכזית יתקיים ניתוח קיסרי ובאיזה שבוע אפשר לבקש לעבור את הקיסרי?
במצב של שליית פתח מרכזית לא ניתן ללדת וגינלית - צירים ופתיחה יובילו לדימום שעלול לסכן את האם והיילוד. בעקרון ממתינים עד למועד (37-38 שבועות הריון) אך מובן שאם מופיעים צירים או דימום מנתחים מוקדם יותר. אם שבוע ההריון מוקדם, ויש אבחנה וודאית של שליית פתח מרכזית, בגלל הסיכון הקיים ללידה מוקדמת, יש שיישקלו מתן זריקה להבשלת ריאות העובר. ממליצה לך להתייעץ בעניין עם הרופא המטפל והמחלקה המטפלת בה את עתידה להינתח.