עזרה בפיענוח בדיקת אולטרסאונד למי שמבין ענין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב לכולן ! ביום ראשון עברתי בדיקת אולטרסאונד וגינלי מיד אחרי המחזור ז"א יום שמיני למחזור בבדיקה כתוב נראו הרבה זקיקים קטנים כשהגדול בינהם בגוגל 9 מ"מ , שחלה שמאלית נראה זקיק בודד , רירית הרחם בעובי 5.9 מ"מ , האם אני לפני ביוץ ? האם הכל בסדר איתי ? ולמה רק זקיק אחד ? לתשובתכן המהירה אודה. רציתי לציין כי אני ובעלי מנסים כבר חצי שנה להרות וזה לא כ"כ מצליח , עשיתי את כל הבדיקות והכל תקין
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיטל ! כדאי להפנות את השאלה לפורום אולטראסאונד (כאן או בסטארמד) או לפורום פוריות. אל תשכחי שזקיק אחד מספיק להריון ! בהצלחה !