הריון ראשון - טרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אז כן , אני מתרגשת וחרדה כאחד .... לאחר ביקורים אצל רופאה מומחית פיריון נודע לי שאני ובעלי נצטרך לעבור טיפולי הפריה חוץ גופית ע"מ להיכנס להיריון .. והנה .. עוד לא עבר חודש גיליתי שאני בהריון .... עשיתי בדיקה ביתית וכמובן בדיקת דם .. התוצאה יצאה לי 11447 בטה... איך אני אוכל לדעת באיזה שבוע אני ????
שלום לך ! מזל טוב להריון הטרי והמפתיע. יופי של התחלה ! אם אין לך תאריך מחזור אחרון או תאריך ביוץ לחשב את גיל ההריון, יחשבו אותו לפי גודל העובר באולטראהסאונד הראשון. עם בטא כמו שלך ניתן כבר לראות שק הריון ואולי אפילו ניצן - כדאי שתגשי בהקדם לרופא ותקבלי הפנייה. בהצלחה !
לדעתי תאריכי הביוץ הם -10-13.2 ... אני לא הכי מבינה בזה .. והאמת שדי התייאשתי מזה (-עקב החדשות שהרופאה בישרה לי באותו הזמן).